Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/kawai/public_html/system/database/mysql.php on line 6
S.S.S

S.S.S

1.Neden üye olmalıyım?

Sitemizden alışveriş yapabilmek ve temel hizmetlerimizden faydalanabilmek için kendinizi tanıtmanız gerekmektedir.


2. Kredi kartım onaylanmadı

Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir. Bu nedenler arasında başlıcaları;

- Kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması,

- Kart numarasını hatalı girmeniz,

- Kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması,

- Kullandığınız kart bir ek kart ise, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması,

- Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması,

- Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız,

- Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması; 
şeklinde sıralanabilir. Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için kartı aldığınız banka ile görüşmeniz gerekmektedir. 

3. Satın aldığım ürünü iade etmek istersem ne yapmalıyım ?

Aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 8 iş günü içerisinde kawai.com.tr ve bayikawai.com  adresinden iade onayı formunu doldurarak, faturanız ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz. ( iade formunu doldurduktan sonra size gelecek onay bilgisi ile ürününüzü gönderiniz.)


İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası ürün birim fiyat + kdv şeklinde kesilmelidir.


4. Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

 "Şifremi unuttum" linki aracılığıyla çıkan pencereye e-posta adresinizi yazıp güvenlik resimindeki sayı ve rakamlarıda yazdıktan sonra "Tamam" düğmesine tıklayınız. Geçici şifreniz en kısa zamanda belirtmiş olduğunuz e-posta adresine gönderilecektir. Geçici şifrenizle ilk girişi yaptıktan sonra şifrenizi değiştirebilirsiniz. 

5. Siparişimi onayladıktan sonra vazgeçtim, nasıl iptal ettirebilirim?

Sipariş onaylandıktan sonra iptal ettirmek için lütfen danisma@kawai.com.tr adresine sipariş numaranızı, iade neden ve talebinizi içeren bir e-posta gönderiniz.

6. Müşteri Satış Sözleşmesi nedir?

Müşteri Satış Sözleşmesi, 4822 no' lu "Tüketicinin korunması hakkındaki kanun" gereğince müşteri haklarını tanımlamak ve korumak amacıyla hazırlanmıştır. İlgili kanun gereği internet üzerinden alışveriş yapan müşterilerin bu sözleşmeyi elektronik ortamda onaylaması gerekmektedir. İlgili kanun gereği Müşteri Satış Sözleşmesi onaylanmadan kawai.com.tr ve bayikawai.com aracılığıyla alışveriş yapılamamaktadır.
 

8.İade şartları nelerdir?

İade Şartları

İadeler kesinlikle orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. Orijinal kutusu, ambalajı bozulmuş ( orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilemez ) satılabilirlilik özelliğini kaybetmiş durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.


İade etmek istediğiniz ürün, ürünler ayıplı ise kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır. Bu gibi durumlarda anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi ile gönderim yapmanız gerekmektedir. Aksi durumda kargo ücreti size aittir.

İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.

Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza kartları, bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri )

Özel Ürünler için iade şartları.

 TELEFON iadesinde;

Cep telefonunun 8 günlük süre içerisinde iade edilebilmesi için Genel İade Şartlarına ek olarak aşağıdaki şartlara dikkat edilmesi gerekmektedir:

Ürünün ekranında var olan şeffaf koruma bandının çıkarılmamış olması gerekmektedir. Ürünün orijinal kutusu, ambalajı varsa standart aksesuarlarının eksiksiz ve hasarsız olması gerekmektedir.

 

Diğer Ürünlerin iadesinde;

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler ( ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler örn : kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler,kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs.), tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir.Ürünün arızalı olması dışında hijyen ve sağlık sorunları nedeni ile ambalajı açılmış ürünlerin hiçbir şekilde iadesi kabul edilmemektedir.(iç giyim)

- Her türlü yazılım ve programlar
- DVD, VCD, CD ve kasetler
- Taşınabilir bilgisayarlar
- Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
- Her türlü kozmetik ürünleri vs gibi.

 

DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZİN DİKKATİNE !

İptal talebinde bulunmuş olduğunuz kredi kartı işlemleri bankalar birliğinin almış olduğu kararlar ve yasal prosedür gereği 2 ila 7 iş günü içersinde kart hamilinin kredi kartına iade edilmektedir. Bu süreç bankaların tüm üye işyerleri ve bireysel müşterilerine uygulamakta olduğu standart süreç olup; iade işlemleri aynı gün içersinde kredi kartına geri yansıtılmamaktadır. Firmamız ulaşan iade talepleri 24 saat içersinde gerçekleştirilmekte olup, iade sürecinin geri kalan kısmı ise banka tarafından devam etmekte ve sonuçlandırılmaktadır.İşleyiş ve iade süreci hakkında ayrıntılı bilgiyi tüm detayları ile birlikte bankaların müşteri hizmetleri servislerinden öğrenebilirsiniz.


Kawai.com.tr | Technology & Security Design By kawai